Video Memanjat Bangunan Pencakar Langit Tanpa Keselamatan

Sebuah bangunan pencakar langit yang tingginya mencapai 660 meter di Shenzen China, dihebohkan oleh dua ulah pemanjat asal Ukraine dan Rusia. Bangunan yang bernama Pink ini menjadi lokasi gila kedua pemuda yang di juluki Dare Devil ini.

Vadim Makhorov dan Itality Raskolov berjalan dan berjalan di atas bumbung bangunan bangunan yang bernama Pink ini. Sahabat anehdidunia.com idea gila ini tentu saja tidak mendapatkan kebenaran rasmi daripada kerajaan tempatan, dan pemilik bangunan kerana selain bangunan ini masih dalam pembinaan, mereka juga tidak memakai keselamatan yang melindungi tubuh semasa melakukan aksi ekstrem.

Namun anak-anak muda yang tidak kenal rasa takut ini, nekad menceroboh dan memasuki bangunan tanpa izin dan mewujudkan keinginan mereka sesampainya di puncak tertinggi, mereka berselfiria di tepian bangunan yang sangat curam rencananya bangunan yang mereka naiki ini akan menjadi bangunan tertinggi kedua di dunia jika bangunan selesai pada Januari 2016. Kedua-dua pemuda nekad ini sebelumnya sudah menakluk bangunan tinggi di Shanghai dan akan mencari bangunan lain yang akan ditakhlukkan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Video Memanjat Bangunan Pencakar Langit Tanpa Keselamatan"

Post a Comment